zaman Jepun dulu

zaman Jepun dulu
abang2 dan akak2 ALUMNI 2009 (alumni paling ohhhsome)

zaman maju daa ~~

zaman maju daa ~~
doakan kami STRAIGHT A'S SPM 2013 .AMIIN..(lebih2 lagi tuannye ni la)

Followers

Friday, 20 January 2012

Yang Kotor tu la yang disebut-sebut!!!!!!

Assalam...Sya benci taw tengok budak laki ni bile cakap bende2 yang budak2 bawah umur tak patut cakap!!!korang taw kan ape tu>>>Lusah LUCAH!!!!KALAU korang nak cakap bende2 gtu boleh tapi agak2 r..jgn r chat kat FB tu...tempat terbuka...Semua orang leyh tengok...Tak pun reka r se grup khas untuk laki ke..korang cakap2 r ng saing2 korang..geli geleman aku tengok..!!!!

tengok!!!kalau korang bacer pon dah geli kan..ni baru dax skul_____..tak lagi skul luar..malu eyh...tak jager percakapan..kepada budak2 laki yg ngoto ni..budak puan tak suke tau korang cakap ngoto2 ni...bnci!!!!!!!tobak r..plleezzz   er jgn cakap gtu..meremang bulu roma tahap HULK taw...

Tu je nasihat sya..wasalam=)

No comments:

Post a Comment

Pak Ahmad menjadi posmen..
mencari surat habis digeledah..
kalau berani try r komen..
gerenti menyesal tak sudah2...

*kidding