zaman Jepun dulu

zaman Jepun dulu
abang2 dan akak2 ALUMNI 2009 (alumni paling ohhhsome)

zaman maju daa ~~

zaman maju daa ~~
doakan kami STRAIGHT A'S SPM 2013 .AMIIN..(lebih2 lagi tuannye ni la)

Followers

Friday, 6 July 2012

Gado???Manje2 aje...*acecece*

Assalam....hum..gado ng Fakhrul  Syazwan..  tu  pun  sebab  dia  yang  mula  dulu..  geram...kalau ye pon mara kat kawan jangan la gune bahasa kasar2..kawan tu dgr kecik aty..pastu serang2 sy..kata sbb sy  dia  kene  mara...Sian kawan syg tuh...sori...


Tapi sal kawan tu dia da ok...pagi tu bg ketas mahjung...besar..nak mitak  maaf kat kawan pompuan tu..yg fakhrul nampak komik cakap sal ye..trus  touching...terus majuk ngn sy...*susah kowt nak pujuk Fakhrul..ish.....susah!!



Fakhrul bg balik kertas mahjung yg sy balik sal sahabat???kau tau tak Fakhrul..walaupun tu kertas kosong je..aku  bg sbb nak bgtaw  btape kawan yg baik ko ni..tapi nak wat camne ko tak hargai..aku redha....ko je yg baik..tak nak appreciate sudah..tak kisah!*yeke???*..aku kisah la...



sedih memg..lame dah dia jadi kawan baik sy..sume sal fmily sy n dia sya da taw..dia pon muak dah ase ngn pragai sy yg susah diduga..ntah...Maaf fakhrul susahkan kau....tak de  niat..mungkin pas aku pindah ko tenang kan...ok..fine...



*tak nak cakap da..meleleh air mata ni...segarang2 sya pon bile  nangis jagn sape dekt...nnty kene..*



betul la cakap UAI..Ustaz  Azhar  Idrus..




dah..tak nak cakap...dia la kawan baik sya yg sya tak smbunyi ape2 pon dr dye..dia baik..tapi ntah la...tak taw nak kate ap..rdha with Fakhrul!
tak jelas tulisan tu sebab tu bagi nampak sikit

  • tekelah la eyh mane satu fakhrul.....


ble sya beli gelang tngn main2 kat Melaka aritu tu..sya wat nama "FISYA"..ramai org ingt sy n ko taw koyo...Fi tu kau...sya tu aku....



korang sume salah...fi tu org lain...budak2 kan  main cakap lepas aje..ish3...gosip meliar di igop tntg aku n fakhrul melebar luas...ah!!!!lagi wat aku tension...semuanya kerana fakhrul...ok2...misya  restkan diri anda...baca Al-Kahfi taw malam ni....



Ad sabda Rasulullah..."Sesiapa yg baca Al-Kahfi pada hari Jumaat,Allah akan beri cahaya dan keselamatannya anatara 2 jumaat..." so jangan lepas peluang je...Ya  Ayyuhannas!!!jom...ibadat>>>



salam sayang

No comments:

Post a Comment

Pak Ahmad menjadi posmen..
mencari surat habis digeledah..
kalau berani try r komen..
gerenti menyesal tak sudah2...

*kidding