zaman Jepun dulu

zaman Jepun dulu
abang2 dan akak2 ALUMNI 2009 (alumni paling ohhhsome)

zaman maju daa ~~

zaman maju daa ~~
doakan kami STRAIGHT A'S SPM 2013 .AMIIN..(lebih2 lagi tuannye ni la)

Followers

Thursday, 13 December 2012

Tarikh lahir dalam islam..korang ade?

Assalam..readers,,nak shaare satu je sl diri sendiri.. tak patut pulak kan.. ?? tak kisah

*esok tarikh yang lebih cantik dri 12.12.12

iaitu

1 safar 1434 hijrah bersamaan

1.2.34 (dalam islm)

so agungknlah tarikh islam dari kalender papeun kat dunia ni..




arini sya nak kongsi tarikh lahir sya dalam islam

masihi : 16/03/1996 (da tue ko mak cik )
.
.
.
.
.
.
*

tu dia Pak Tam.. ek.. misya

TARIKH NI UMMI DA BAGITAW MASE KECIK2 NAK CHECK BETUL KE TAK..HIHI..SAYANG UMMI IGT LAGI...

Mase raye laagi tu kowt.. mase ni umi n ayah muda lagi..naik moto.. mse umi sarat sangt tuh bwak jugak perut demi anaknya...sayang ummi wa ayah.. 

*ketat2*

NNTY SYA NAK CTER SAL ARWAH NENEK SYA PULAK =)

.....>fmily is better than others... =)

bawah ni lagu feveret kitaorg IGOP batcah 96.. lagu riadah kem BOOM (Blooming out of mediocrity)

dengar n tengok2 la ye..salam sayang

video



4 comments:

Pak Ahmad menjadi posmen..
mencari surat habis digeledah..
kalau berani try r komen..
gerenti menyesal tak sudah2...

*kidding