zaman Jepun dulu

zaman Jepun dulu
abang2 dan akak2 ALUMNI 2009 (alumni paling ohhhsome)

zaman maju daa ~~

zaman maju daa ~~
doakan kami STRAIGHT A'S SPM 2013 .AMIIN..(lebih2 lagi tuannye ni la)

Followers

Tuesday 29 May 2012

MeNgInTaI nOsTaLgIa Lama... 1A1~2009~

With The Name Of ALLAH..The Most Compasinate and The Most Grateful...Tadi sya ade la belek2 kat laptop ummi sya..laptoptu baiki...50 percent gmbr dalam tu sume ilang..sedihhh aaa...gambar mse form 1 ad dalam lptop tu..tup tupp..lang...Tinggal la beberapa cebisan je tingggaall..acececececcehhhh...Nak tengok...Tok2...Cu mntak izin nak tunjuk gmbr..okeyh?????
Ku mulakan warkah ini dengar gambar kawanku yang tak pernah puas ku memandang..Raihanah binti Hamzah..Anah ni bukan nak hina or ape..api nak buat famouss je...dia ni baikkk sagat...otak...fuuhhh..Koyo kalah....Nombor 3 dalam student kat Trengganu....syess tak tipu..hurm...memang lebih cerdik dari Izzah..bukan nak kate tapi hakikatnya...anah kan?????



comey kan muke sorg2 mase form 1.suci je..acececehh..tapi skunk ni suci ke ak lagi hah???hahahahah...Tapi syes..tme form 1 la comey samapai first  time aku masuk smaasza...ade la sorang budak ni kan..same umur gak...mse fom 2 aku seblik ng dye..dye cte mase fom 1 first time dia tgok aku takut sbb tgk aku cam pandai je...(amiin)....hahaahah.....lawak kan..tapi tu mmg hakikatnya..aku tak tipu..betul kan orang nye????heheheh..bila..pindah mse awal2 fom 1..saraha mse fom 1

Syes..tengok gambar ni betul2 buat aku rnduu..waaaa...nak balik mase...nak pndahhh..hihi..tapi tak ley ahhh kan...k guane huda?????hahahaha...hurm...rnduuu...nak balohhh...gocooh...silat...rnduuu sangat....nak blatih tengah malam ngn koyan..kinah..teahh..aii..atin...adik2....rinduuuuu!!!!!Awekk...solah..apih..hihik..miang berbulu btol..ahakkss...sory2..wakil bagi Teah Ahmad yang merindui abgnya..



hihi...nak lagi ke...tapi gambar sikit je pon..jap2...cari aggg..humm...da tak de la...ape2 pun aku tetap rndu mse ni...hihi..sayang sahabiah2 ku...rndu kam0000...k la...nak pegi teluk intan lu..salam sayang ukhwah fillah=0

3 comments:

  1. gamba I xder pummm...hurmm... =)

    ReplyDelete
  2. la sayang..sory baru sedar..bukan ape...ni terjumpe je..gmbr lain banyak da ilang..ni je terselamat

    ReplyDelete
  3. Misya ... saya sedang menangis... terima kasih sahabatku... rupanya ini yang misya buat belakang saya..hahahha

    ReplyDelete

Pak Ahmad menjadi posmen..
mencari surat habis digeledah..
kalau berani try r komen..
gerenti menyesal tak sudah2...

*kidding