zaman Jepun dulu

zaman Jepun dulu
abang2 dan akak2 ALUMNI 2009 (alumni paling ohhhsome)

zaman maju daa ~~

zaman maju daa ~~
doakan kami STRAIGHT A'S SPM 2013 .AMIIN..(lebih2 lagi tuannye ni la)

Followers

Monday, 28 May 2012

Hah...Ko Nak SaNgAt Kan!!AmBiK!!









''Assalamualaikum..Salam Sejahtera..Salam Pertemuan...Pemanis kata,permulaan bicara..Berpantun..BeRSeloka..Menjunjung tinggi pusaka bangsa..Kami berlima membawa semangat..Dalam bicara pantun diangkat..kami datang bukan berbangga..merendah diri madah pujangga..kami berlima membawa hajat..menjulang nama warisan terhebat.......''...cup3...Sakit pantun aku tak abis agy..huh taw sebb ape jadi gni???sume sebab  BAPOK N KERIAN...Sedih wie..dah sampai negeri..tinggal kebangsaan je...kitaorg berlatih nak mati2 tapi juri tak adil...tak jujur...Tau tak korang dah galas amanah sebagai juri n then tipu...tau tak amanah tu selangkah ke neraka??????Korang tau tak~!!!!!!!!!!!!!!!!ahhh...forget it!!

Hah..cteew sal BAPOK lak memang wat aty aku geram tahap cipan..DASAR BAPOK!!!!!!!!''ade aty nak rogal kami???''<----ayat KoYo...HAHAHAH...memang aku geram pon...korang tak leh accept ke kitaorang menag pantun tu????bukan kitaorang nak tapi masing2 hebat...aku pun rase tercabar ng korang lagi dari KERIAN yg lembik tuh...serius..korang hebat lagi..Tapi sikap korang telah mengaburi segala pujian aku tadi....so korang kitaorang mintak maaf..jangan  dendam...aku tau korang berkomplotr ng cikgu2 n budak2 kerian tu kan nak SYchO kitaorang kan???Kami redha..Juri pun buta mata..Tak lihat ke diorang punye pantun???PEMBAYANG SALAH...MASA LEBIH(ni kerja penjaga masa yang tak pernah jaga masa..back up sangat kerian..kerian....ahhh....kitaorg korang cari salah kan!!!!)..JAWAB PON TERGAGAP2...ISH...BOSAN...

Tak sedap ke FAKHRUL,NASRIQ N EHA nyanyi ???yang korang pilih kerian asal????/kenapa?????juri penipu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ok stop......huhh...sabarrrrrr


30,6.2012 ni kawad kaki KRS skul; kitaorang g Johor Bharu sbb ke peringkat kebagsaan kawad kaki...yeyyyyyyyyyyyyyyyy!!!!!!!!!!!!!!!memang kitaorang pon tak sangka nak menang sbb mase peringkat negeri tu kitaorang geram ngn juri gak(sume pertandingan yang aku masuk sume ad salah juri....hahahah)...kebangsaan ni watch out..KRS is here!!!!!!!Berbaloi jugak la walaupun muke burn...dapat markah nak g U nanti

Terubat jugak haty bb KRS leeyh g kebagsaan...pantun negeri je..takpe....kita orang teranayai...so...kitaorg akan j=tuntut balik nanti..tengokla juri yng tak adil!!!!!!!!!!!!

K la....rase nak rehat jap...tadi baru balik dari hot spring sungai klah...Bezzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz....hehehe..k la..take care n salam.....


3 comments:

  1. sabar ye sya...yg penting ada rezeki sikit walaupun x banyak..bersyukur..hhehe

    ReplyDelete
  2. haishl..1!!! beng marah g2....adil ke x adil....tu kate,,,semuanya ats juri....btOL,,rezki....tapi juri yg ambil marakh...pandai2 r pikat diOrang....hehe..~

    haish!!nampak cam sedap jer skUL tu..... byOP yg menang..!!!! x adil..!!

    ReplyDelete
  3. Najmi...syesss wie...juri tak adil...lu mu ad mu kate gtu gop...syes2...papepun dah takdir..redha je la....hihi..thanks..

    Mijah:thanks 4 the advice syggg

    ReplyDelete

Pak Ahmad menjadi posmen..
mencari surat habis digeledah..
kalau berani try r komen..
gerenti menyesal tak sudah2...

*kidding