zaman Jepun dulu

zaman Jepun dulu
abang2 dan akak2 ALUMNI 2009 (alumni paling ohhhsome)

zaman maju daa ~~

zaman maju daa ~~
doakan kami STRAIGHT A'S SPM 2013 .AMIIN..(lebih2 lagi tuannye ni la)

Followers

Tuesday, 27 December 2011

Mungkin Ni kali Terakhir Ditulis Di cni??

              Assalam...Baru jep sya kemas barang..Korang dah tahu kan Sya akan pindah ke Tanjung Malim..Behrang..Ummi Sya yg keje sbg pensyarah dapat naik pangkat ke DG 52...same taraf ngn Pengetua Skul Sya taw..Ummi Sya hebat..She is my Idol...Ayah pun tak kurang hebat sekarang ni sambung blaja amik Ph.D..Ummi Master je...tapi dua2 hebat..Sya sayang walid n ummi...sbb tu sanggup bersengkang mata untuk kalian..huhu...

               Tahun depan Sya nekad nak pindah..First target MRSM Ulul Albab..Korang tahu ape Skul tu???MRSM Kota Putera..Heheh..Ayah suruh hafal A-Quran...nanti kubur ayah terang kan???kak akan ikut..Target kedua...KISAS..(Kolej Islam Sultan Alam Shah) Atau Kolej Islam Klang..



               Tapi Ayah Sya mtak Sya g IQT..Senag lagi nak hafal Al-Quran..hurm..ayah Sya pun pening nak g mane..Tengok la lu ader rezeki Sya g la...Ummi suh g KISAS...Katenye dekat sket ng Tanjung Malin..So Ayah Ummi...Sya ikot je atas kalian...Sya cume blaja n blaja je....Untuk capai Cita2 Iaitu Doktor Pakar Respiretory Respiretori...Boleh rawat ayah n ummi kalau sakit nanti..Heheh...

                Tadi  dengar lagu Ruang Rindu By LETTO..sedih lak ble ingtkan skul lame..SMAASZA..ceehhh..blagak Sya tukar dah..Tapi sya tetap akan skul tu awal2..Dalam 2 minggu..n then baru pindah kot..Sedih ingt ke CIKGU terutama...KAWAN2....hurm tapi demi ayah n ummi...tak kuase nak pikir....Hurm..Peningggg..Korang ader IDEA tak???NASIHAT ke  kat sya ni...Ikot la...Tapi Sya pun pening

              Ingat lagi Mase g tmuduga MRSM...Sya n Ktua Kelas Sya jep yg g...yg lain Wallahu'alam tak ingt ke lupe ke...Tapi mase dye ad...Sya da taw dye g ugaks..dye gtaw sya...Sya malam tu wat kek..Almaklumlah...Wat kek ni mmg fverite sya..ahaakss..Masak2 ni mmg Sya minat....Ape2 jep Sya masak sumer adik2 telan...hahah...Gud sister hah???Tak de la...dah name lapar ,,sume leyh telan..gajah pun boleh ugak tu...hahah...

              Banyak plak sya komen ni..k  la tu je kot nak tulis..wassalam=)

1 comment:

Pak Ahmad menjadi posmen..
mencari surat habis digeledah..
kalau berani try r komen..
gerenti menyesal tak sudah2...

*kidding