zaman Jepun dulu

zaman Jepun dulu
abang2 dan akak2 ALUMNI 2009 (alumni paling ohhhsome)

zaman maju daa ~~

zaman maju daa ~~
doakan kami STRAIGHT A'S SPM 2013 .AMIIN..(lebih2 lagi tuannye ni la)

Followers

Saturday, 21 January 2012

Adik BiLiK mEmUjUk???

Assalam,,,korang dah bacer luahan adik bilik sya a.k.a bakal bekas adik bilik???hahah..cian die tau...mase mule2 sya post gambar capture yg sya dapat SBP..ye pon komen...sya tak nak panjang2 komen nanti makin banyak dye tanye..tapi sebaliknya...dye chat plak ng sya..tak nak balas tak sopan lak...Sya sayang adik bilik taun ni..

sume baik2..sume kiut miut...sume spotting..cmne la nak dapat adik bilik sebaik nim lagi...cer bgtaw ke sya???tapi macam mane pon sya tetap kene pindah...ni untuk mase depan jugak..nak hidup nomad pon tak pe sya ni jenis berdikari dah..macam mane pon sya kene gak wat..demi ayah n umi..bukan nak kate lu duk smaasza tak berjaya tapi sya nak cuba nasib di negeri orang...bergema2 plak lagu Dadali ni...


Mengapa kau pergi
Mengapa kau pergi
Di saat aku mulai mencintaimu
Berharap engkau jadi kekasih hatiku
Malah kau pergi jauh dari hidupku

Menyendiri lagi
Menyendiri lagi
Di saat kau tinggalkan diriku pergi
Tak pernah ada yang menghiasi hariku
Di saat aku terbangun dari tidurku

Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencintai dirimu
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta

Menyendiri lagi
Menyendiri lagi
Di saat kau tinggalkan diriku pergi
Tak pernah ada yang menghiasi hariku
Di saat aku terbangun dari tidurku

Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencintai dirimu
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta

Semoga engkau kan mengerti
Tentang perasaan ini
Maaf ku telah terbuai
Akan indahnya cinta
Maaf sungguh ku tak bisa
Untuk kembali padamu
Maaf ku telah terbuai
Akan indahnya cinta

Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencintai dirimu
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta

Aku inginkan diri mu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta


huhu..syahdu lagu nim kan????nak wat gane..idop perlu diteruskan...life must go on....selagi ad jalan kite jalan.... 

fastabiq khairat

k..sya tak tahu nak cakap ape lagi...wasalam

No comments:

Post a Comment

Pak Ahmad menjadi posmen..
mencari surat habis digeledah..
kalau berani try r komen..
gerenti menyesal tak sudah2...

*kidding