zaman Jepun dulu

zaman Jepun dulu
abang2 dan akak2 ALUMNI 2009 (alumni paling ohhhsome)

zaman maju daa ~~

zaman maju daa ~~
doakan kami STRAIGHT A'S SPM 2013 .AMIIN..(lebih2 lagi tuannye ni la)

Followers

Monday, 30 January 2012

: : Kini Tinggal Kenangan..Tak Ingin Ku Lupakan : :

Assalam..korang layan la dulu gambar nih...lpas abis tengok sya citer...ahhaakkss..;-)


































Hah amacam..ceria tak  bilik sya..Sya target bilik Sya taun ni menang mase Sya form tu dulu...leyh menang..dapat hamper beso bapok...heheheh...beessszzz...banyak makan..Taun ni Sya sebagai s/u...merangkap ketua sgala ngias...adik form tu ng kak 6 atas n form 4 bergabung untuk menjayakan program ni..Program bilik chantteekkk..heheh..target untuk kalahkan sume bilik termasuk MPA'S room...hebat kan???hahha...MPA pun tak mampu hias cam nih hah..wakakak..sorry MPA...

     Bilik sya taun ni nombor 9A..Same kan cam result sya taun lepas..9A...hahah,,,Name bilik macam 1 tempat kat ganu ni..MENGABANG TELIPOT...tapi tukar sket jep...Name ye Bunga Telipok Biru...Hehehe...hebat kan???hanyar name tuh...sape penah dengar kat dunia nih ader nama tuh???sya pon tak penah taw..khatang r teacher amak mane aw name tuh....

     Tepat jam 6.31 sya sampai skul ari ahad tuh...sya pindah ke SBPI Temerloh..Doakan keputusan sya ke sana makin byk faedah ke sana....kan...heheh..nak citer sal bilik manyak sangat...nnti sya sambung alek ea....salam sayang

2 comments:

Pak Ahmad menjadi posmen..
mencari surat habis digeledah..
kalau berani try r komen..
gerenti menyesal tak sudah2...

*kidding