zaman Jepun dulu

zaman Jepun dulu
abang2 dan akak2 ALUMNI 2009 (alumni paling ohhhsome)

zaman maju daa ~~

zaman maju daa ~~
doakan kami STRAIGHT A'S SPM 2013 .AMIIN..(lebih2 lagi tuannye ni la)

Followers

Saturday, 21 April 2012

HaRi YanG mEmBoSAnKan..



Assalam...hurm esok da balik hostel...lepas balik ni macam2 event sya harus buat..ari Rabu...PANTUN daerah Kinta selatan...Khamis anugerah cemerlang kat SMAASZA...(uhuukk..rindu teramat..tobak nak pindoh ase,,,<-----ayat yang koyo slalu marah)...tak pe...memang aku ase nak pindah pon...walaupun best kat sane tapi aku rindukan celoteh huda...Kemanjaan anak2 aku<---kinah..izyan..ummi..yani..luahan hati mijah...ouh sungguh ku merindui saat2 itu...waaaaa.....

Skul aku memang kawad kaki KRS...kat sini tiada silat so aku masuk KRS balik la...kat sini bahasa aku bertukar sedikit demi sedikit...jadi org KL jugak sposen,,hihik..perasan...Alhamdulillah kawad daerah ni skul aku memang...Pantun pon insyaAllah...hurm..skul aku lu kalah kawab malu la....skul da kluster da...kibitaraan nya kawad n bi...lu kalah malu la weih....lu smaasza lak lu kalah silat malu la...sbb smaasza pulak kebitaraannya silat ngan sains...kan3...

Kat SBPi aku ade geng la jugak rapat tapi diorang baik sgt..hihi Tiqah..Jiha..Jah..Syaya...kawan kat kelas Razi pon aku ramai..syaza..Jeera..farah..aish..yam..yasmin..kelas kindi pon...rubi..fafau..fatin..eha..rian..macam2...hurm exam aku 30.4 ni..cepat kan..doakan aku sempat habiskan silibus yang tertinggal...amiin..Ya Allah kau tolongla hambaMu ini..AmIIN..tu je kot ...sya mitak diri nak wat bnde lain lu...salam sayang...;)

5 comments:

  1. http://miszzmiza.blogspot.com/2012/05/first-segmen-sambung-kata.html


    sya..jom join my first segmen !!! ada hadiah...haha

    ReplyDelete
  2. hahaha .... panda Lisa cakap loghat ganu ... kaloh ambe ...

    ReplyDelete
  3. hahaha .... panda Lisa cakap loghat ganu ... kaloh ambe ...

    ReplyDelete
  4. hahaha .... panda Lisa cakap loghat ganu ... kaloh ambe ...

    ReplyDelete
  5. hahaha .... panda Lisa cakap loghat ganu ... kaloh ambe ...

    ReplyDelete

Pak Ahmad menjadi posmen..
mencari surat habis digeledah..
kalau berani try r komen..
gerenti menyesal tak sudah2...

*kidding